Reparatie nodig of tijd voor onderhoud? Maak gerust een afspraak. Onze monteurs beschikken over alle benodigde kennis en werken zeer nauwkeurig. Dit doen wij voor elk merk motoren.
10
Wij waren niet helemaal nieuw bij Doornekamp. Mijn vriend André heeft daar 2 jaar geleden al een motor ingeruild. Dat was voor mij reden om ook maar eens te gaan kijken. Ik wou graag iets anders dan mijn MT-09 Tracer, dus wij (Andre en ik) naar Hoevelaken. Ik heb daar op een Triumph Tiger 850 proef gereden. Stond boven maar Gertjan had hem binnen 3 minuten beneden staan. Na de rit had ik mijn twijfels bij de motor, Gertjan gaf aan dat ik maar eens rustig over na moest denken. Een week later toch maar weer terug, daar was ook nog een Tiger 900, die wou ik wel even testen, weer geen punt bij de heren, binnen een paar minuten stond de motor weer klaar om te rijden, na een paar kilometer wist ik het, dit wordt hem! Gertjan gaf een keurige prijs voor mijn Yamaha, dus de deal was gesloten. Ik zei toen tegen Gertjan dat het niet vreemd zou zijn als Andre toch ook nog even langs kwam. En ja hoor, afgelopen dinsdag heeft Andre een Triumph Speed Triple RS aangeschaft. Nou is André nogal kritisch en had veel wensen, korte nummerplaat houder, andere spiegels, een afdek kapje moest worden vervangen en nog wat kleine dingen. Gertjan gaf geen krimp en ging hiermee akkoord. Dus vandaag zijn wij samen naar Hoevelaken gereden om onze Triumph’s op te halen. De jongens in de werkplaats hebben onze navigatiesysteem omgebouwd, de oplader kabels enz. enz. aangesloten en dat allemaal zonder extra kosten. Wij voelden ons echt thuis bij Doornekamp, je bent erg welkom en ze zijn enorm service gericht. Mocht je andere motor aan willen schaffen dan kunnen wij alleen maar zeggen dat je bij Doornekamp moet zijn, zij helpen je van a tot z en hebben voor ieder wat wils. Nogmaals dank jullie wel!!
We komen gauw weer even koffie drinken.
10
Cardanas van mijn R1200GS gebroken., kan gebeuren bij een motor uit 2006 met 170K+ op het klokje.
Samen met een grote beurt geeft dat wat pijn in de portemonnee.
Toch super tevreden.
Heldere communicatie van de werkplaats over de kosten, of de motor het nog waard is te repareren en dat bij reparatieopdracht ook onvoorziene zaken kunnen opduiken.
10
Begin van het jaar mijn motorrijbewijs gehaald en op zoek naar een goede motor. Na een zoektocht op internet kwam ik uit bij Doornekamp. Even binnenlopen voor een eerste indruk en wat ‘passen en meten’ op wat motoren. Bij het volgende bezoek ben ik uitgebreid geholpen door Gert-Jan, hij nam alle tijd en liet mij mijn gang gaan zodat ik zelf de keuze kon maken. Mijn eerste motor heb ik bij Doornekamp gekocht door hun professionaliteit, gastvrijheid en zorg voor motoren. De klant is hier echt ‘heilig’.